Wij stellen het zéér op prijs als u een bericht plaatst in ons gastenboek.

Voeg een bericht toe

Anti Spam controle: 10 plus Tien

Harmonie St. Agatha: Bedankt!

Bedankt voor het bericht in ons gastenboek! Wij hopen dat we met de website nieuwe leden kunnen verwelkomen zodat de stap makkelijk gemaakt kan worden om in contact te komen met onze mooie vereniging.

dinsdag, 22 oktober 2013
Rianne Tielens: Ongekend!

Na thuiskomst meteen op de aangeprezen site gekeken en ik moet zeggen: geweldig! ziet er echt goed uit! kunnen wij een voorbeeld aan nemen ;) Leuk al die foto's van de muzikanten. Ik zal mijn vriendin, die jaren geleden in Grathem is komen wonen, zeker een link sturen van deze site. Wellicht dat ze enthousiast wordt! En goed dat er ook leden zijn die buiten Grathem in orkesten meespelen; zo eenkennig zijn ze dus niet in Grathem........... Succes met de voorbereiding van het Kerstconcert en voor sommigen: tot in Heel!

donderdag, 10 oktober 2013
Bart Mennen: Nuuj Website

Gijs / Leon, Det zuut der spik & span oet os (nuuj) website. Goot werk. Groete, Bart

dinsdag, 15 januari 2013
Bericht: Website

De nieuwe website van Harmonie St. Agatha is een feit. Volg de Harmonie nu ook via internet of benader ons via onze eigen website.

vrijdag, 30 november 2012

Repetitieavond